شما اینجا هستید

    آرشیو » لزوم نهادینه شدن فرهنگ و عفاف حجاب در جامعه

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی باید بیان اینکه تبیین فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهم‌ترین ضروریات جامعه است گفت: باید فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادیه شود.

به گزارش اروم tv، حجت‌الاسلام حامد زکی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در هشتمین همایش چادرهای آسمانی با اشاره به توطئه‌های دشمن و هدف قراردادن حجاب زن ایرانی اظهارداشت: دشمنان اسلام و نظام در جنگ‌های نظامی و سخت شکست خوردند، و در حال حاضر در جنگ سخت دیگری با دشمنان مواجه هستیم در این راستا آنان فرهنگ و حجاب زنان را مورد هدف خود قرار دادند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن به پیامبر دستور داده است به زنان خودتان بگویید که برای خودشان پوشش انتخاب کنند

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: حجاب به معنای مانع و پوشش و پرده است و در نظام اسلامی حجاب دارای ۲ بعد است که یک بعد ایجابی و بعد سلبی دارد و حجاب به معنی عدم خودنمایی در برابر نامحرمان است.

وی تأکید کرد: حجاب معرف شخصیت و عفت زن است شخصیت و جایگاه زن باعث می‌شود افراد هوس‌ران جرئت اذیت و آزار را نداشته باشند

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف یکی از ضروریات باورهای دینی است، بیان کرد: تبیین فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهم‌ترین ضروریات جامعه است که باید همه دراین‌رابطه وارد میدان شده و احساس تکلیف کنند.

وی یادآور شد: حجاب فقط لباس نیست انواع حجاب چشمی هم داریم که خداوند در قرآن می‌فرمایید مردم نگاه‌های خود را از نامحرمان حفظ کنند در این راستا باید در گفتار هم دقت داشته باشیم و بانوان در برابر نامحرمان حجاب گفتاری را نیز رعایت کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: بانوان در رفتار گفتار و پوشش راه‌رفتن باید مراقبت کنند و حجاب برای زنان مانع از حضور در جامعه نیست .
وی ادامه داد: چادران زنان تیری است بر چشمان استکبار جهانی که باید مراقب این حجاب و چادران خود باشند.

پایان پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14107

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد