شما اینجا هستید

    آرشیو » ۱۲ فروردین نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان است

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: روز جمهوری اسلامی آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان است.

مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌tv، روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست و اظهار کرد: بی‌تردید همه‌پرسی یوم‌الله ١٢ فروردین ١٣۵٨، به عنوان گام تکمیلی پیروزی انقلاب اسلامی در ٢٢ بهمن، تبلور بارز پیوند سیاست با دیانت و سرآغاز حرکت به سوی تحقق الگوی تمدن نوین اسلامی و حکومت مستضعفین به شمار می‌آید.

وی افزود: این انقلاب بر اساس مبانی دینی بوده و متفاوت‌تر از دیگر انقلاب‌های است و سرفصل‌های جدیدی برای جامعه انسانی به وجود آورد.

امام جمعه‌ اهل‌سنت ارومیه بیان کرد: ۱۲ فروردین روز انتخاب بزرگ و تاریخی ملت ایران با رهبری امام (ره) و تأسیس نظام جمهوری اسلامی یکی از درخشان‌ترین ایام‌الله تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی با ۴۳ سال تحریم و فشار و تهدید توانسته روی پای خود بایستد و اکنون ایران به عنوان کشوری مقتدر و مستقل‌، عزتمند روی پای خود ایستاده و با قدرت عرض اندام می‌کند.

کلشی‌نژاد با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های اروپا و آمریکا علیه کشورمان گفت: در این مدت ما هیچ‌گاه زیر بار ذلت نرفته و نخواهیم رفت و آینده روشن کشور را با همدلی و حضور مردم و رهبری شجاعانه مقام معظم رهبری رقم خواهیم زد.

وی تصریح کرد: پیشرفت کشور ایران در زمینه‌های مختلف صنعتی ،پزشکی، هوا فضا، اختراع، تولید علم، تولیدات نظامی و صنایع موشکی و تولیدات کشاورزی بیانگر موفقیت انقلاب در طول حیات خود بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12671

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد