شما اینجا هستید

    آرشیو » فرودگاه ارومیه شوق پرواز ندارد

به گزارش پایگاه خبری اروم‌tv؛ نگاهی به آمارهای منتشر شده از عملکرد مسئولان فرودگاه ارومیه نشان می‌دهد که وضعیت تأخیر و تعطیلی در پروازهای مسافری اصلاً مناسب نیست. تأخیر در پروازها و رفتار اشتباه برخی از دست‌اندرکاران فرودگاه ارومیه، مردمی که قصد مسافرت با هواپیما دارند را سرگردان کرده و باعث گلایه‌هایی شده است. بر […]

به گزارش پایگاه خبری اروم‌tv؛ نگاهی به آمارهای منتشر شده از عملکرد مسئولان فرودگاه ارومیه نشان می‌دهد که وضعیت تأخیر و تعطیلی در پروازهای مسافری اصلاً مناسب نیست.

تأخیر در پروازها و رفتار اشتباه برخی از دست‌اندرکاران فرودگاه ارومیه، مردمی که قصد مسافرت با هواپیما دارند را سرگردان کرده و باعث گلایه‌هایی شده است.

بر اساس اظهارات مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی؛ تأخیر در پروازها، تأخیر در ورود، نقص فنی، شرایط جوی و غیره از جمله مشکلات فرودگاه ارومیه است.

پیشتر نماینده مردم ارومیه هم به دلیل کاهش پروازها از ۳۵ پرواز به ۱۵ پرواز، انتقادهایی مطرح کرده بود.
در حال حاضر تعداد پروازهای این فرودگاه از ۱۵ پرواز به هشت پرواز کاهش پیدا کرده که درصورت نامساعد بودن هوا، داشتن نقصی فنی هواپیما این تعداد ممکن است باز هم کاهش داشته باشد.

تعطیلی و تأخیر در پروازها خسارت جبران‌ناپذیری را به صنعت حمل‌ونقل، گردشگری و طبیعتاً به توسعه استان وارد کرده است.
به جز اندکی از مسئولان، کسی پاسخگوی حقوق مردم در این باره نیست درحالی‌که چنین بی نظمی در فرودگاه ماکو یا تبریز به چشم نمی خورد و ظاهر صرفا مختص فرودگاه شهید باکری ارومیه است.

وقت آن رسیده یک بازنگری درباره قوانین سازمان هواپیمایی  کشور به ویژه فرودگاه ارومیه صورت بگیرد.

بر اساس تحقیقات میدانی مشکل و معضل تعطیلی و تاخیری در پروازها تنها مختص فرودگاه ارومیه است و فرودگاه منطقه آزاد ماکو چنین مشکلاتی ندارد.

بی جا نیست مدیر کل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌غربی با جدیت پیگیر مرتفع کردن مشکلات فرودگاه شهید باکری باشد و سرنوشت پروازهای تاخیری شرکت‌های هواپیمایی داخلی را با تدبیر، برنامه منسجم و کارشناسی شده و تعیین جریمه ویژه برای تاخیر پروازها جبران کند تا دستکم شرکت ها را مجبور کند تا در قبال این مساله به مردم و مسافران هواپیمایی پاسخگو باشند.

همچنین مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی به این سؤالات که افکار عمومی را درگیر کرده پاسخ دهد که آیا وی یا دست هایی قصد تعطیلی فرودگاه را دارد؟ هدف از تولید نارضایتی در فرودگاه ارومیه چیست؟ آیا امیدی به اصلاح روند موجود هست یا مردم باید خودشان را با مشکلات فرودگاه و ناکارآمدی ها وفق دهند؟

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12168

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد