شما اینجا هستید

    اجتماعی » ۹زندانی جرائم غیرعمد در آذربایجان غربی آزادشدند

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی گفت: خیرین آذربایجان غربی به احترام سالروز شهادت حاج‌قاسم ۹ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « درناسسی» مراد فتحی، مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان‌غربی، در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت : یک خیر سلماسی با حضور داواطلبانه در «پویش با احترام مرد میدان می‌بخشم» در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی موجبات آزادی چهار نفر از محکومین مالی زندان سلماس را فراهم کرد.

وی ادامه داد: برادران صادقی دو جوان خوشنام سلماسی، با اطلاع از پویش شهید حاج قاسم سلیمانی در زندان این شهرستان جهت آزادی زندانیان مالی نیازمند با اهدا یک میلیارد ریال از هزینه خیرات پدر مرحومشان در این پویش شرکت و موجبات آزادسازی چهار نفر از محکومین مالی را فراهم کردند.

فتحی با اشاره به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد عنوان کرد: با توجه به سالروز شهادت سردار دل‌های دو خیّر هم با نیت آزادی به‌نام بلند «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با اهدای ۶۰۰میلیون ریال به شکات دو زندانی نیازمند محکوم مالی مقدمات آزادی دو نفر از زندانیان فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به پیگیری از طریق مددکاری اجتماعی هر پنج زندانی نیازمند از زندان آزاد شدند.

فتحی ادامه داد: نماینده تعاونی کامیونداران نیز با اهدا ۱۰۰ میلیون ریال موجب ازادی یک زندانی نیازمند را از طرف شرکت تقبل کرده است.

مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان‌غربی گفت: دو خیّر شهرستان خوی با هماهنگی شکات بعد از رایزنی برای گذشت ۳۰میلیون تومان همزمان در محل کار رئیس زندان حضور یافتند و با تقبل ۳۰میلیون تومان جهت پرداخت بدهی دو مددجو رضایت هر دو را جلب  کردند.

وی خاطرنشان کرد: کمک به آزادی زندانیان غیر عمد فقط کمک به یک نفر زندانی نیست، کمک به آینده بهتر و خانواده آنان است.

فتحی یاد آور شد: بنابراین از آنجایی که کمک به این قشر از جامعه کمک به داشتن جامعه‌ای با آسیب‌های اجتماعی کمتر است، می‌توان اینطور نتیجه گرفت که این اقدام به نوعی کمک به خانواده خودمان و کمک به آرامش عموم مردم است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15201

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد