شما اینجا هستید

    آرشیو » ۷ فروند هواپیما وارد فرودگاه ارومیه می‌شود

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره موسسه فناوری هوشمند شبکه «زر» گفت: بر اساس قرارداد‌های منعقد شده فی‌مابین شرکت هواپیمایی آنا و شرکت فناوری هوشمند شبکه "زر" مقرر شده است که سال آینده در خردادماه هفت فروند هواپیما از طریق این شرکت به فرودگاه ارومیه افزوده شود.

به گزارش پایگاه خبری اروم‌tv، عباس جم‌زر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نبود و کمبود ناوگان هوایی در کشور به خصوص در آذربایجان‌غربی به معضلی جدی تبدیل شده است، اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آنا  جزو بزرگترین ناوگان هوایی کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس قرارداد‌های منعقد شده فی‌مابین این شرکت و شرکت فناوری هوشمند شبکه “زر” مقرر شده است که سال آینده در خردادماه هفت فروند هواپیما از طریق شرکت هواپیمایی آنا به فرودگاه ارومیه افزوده شود.

مجری طرح واحد دارایی دیجیتال «زر» با اشاره به مسیرهای پرواز در فرودگاه شهید باکری ارومیه بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرکت آنا در نظر دارد در صورت درخواست مسافران علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهای خارجی را نیز برقرار کند.

جم‌زر تصریح کرد: یکی از معضلات فرودگاه ارومیه که مردم استان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند تاخیر و یا تعطیلی  پرواز‌ها است که با ورود هفت فروند هواپیما به فرودگاه ارومیه تا حدودی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی اینکه از دیگر اهداف شرکت خانه دار کردن تمامی افراد جامعه است گفت: این شرکت در نظر دارد تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان آذربایجان غربی در عرض ۳ سال  احداث کند.

جم‌زر افزود: متقاضیان خرید واحدهای مسکونی می‌توانند نسبت به توان خرید خود  اقدام به خرید متری واحدها کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12432

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد