شما اینجا هستید

    آرشیو » ۵۳۹ دفتر پیشخوان دولتی در آذربایجان‌غربی فعال است

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ۵۳۹ دفتر پیشخوان دولت در استان، گفت: ۷۵ درصد این دفاتر در رتبه اول ارزیابی قرار گرفتند.

قاسم جلیلی‌نژاد در گفت‌وگو با ارومtv اظهارکرد: طبق مصوبه ۲ فصل پنجم جلسه ۳۱۷ کمسیون به صورت شش ماهه دفاتر پیشخوان ارزیابی شده و در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی انتشار می یابد.

وی افزود:مرحله دوم ارزیابی تمام دفاتر اخیرا آغاز شده و دفاتر پیشخوان می‌توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir وارد بخش ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺷﺪه و با انتخاب گزینه نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات وارد بخش ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی شوند و یا به درﮔﺎه ارزﯾﺎﺑﯽ و رﺗﺒﻪ‌ﺑﻨﺪی دﻓﺎﺗﺮ ﭘﯿﺸﺨﻮان ﺧﺪﻣﺎت دوﻟﺖ، به آدرس www.prsb.cra.ir مراجعه کنند.

مدیر کل ارتباطات استان عنوان کرد: ازتعداد ۵۳۹ دفتر پیشخوان شهری در آذربایجان غربی ۴۰۵ دفتر حائز رتبه یک شدند.

جلیلی نژاد گفت:دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان، می‌توانند با کد ملی خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوند؛ در صورتی که دارنده پروانه، نام کاربری و رمز عبور خود را هنگام ثبت‌نام تغییر داده باشد، باید نام کاربری و رمز عبور جدید را وارد کند.

وی تصریح کرد: محاسبه رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات، براساس جمع‌بندی معیارهای ارزیابی و پیش‌بینی شده در مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات انجام می‌شود. فضای دفتر، تعداد پرسنل، مکان استقرار دفتر، سابقه فعالیت دارنده پروانه و … برخی از شاخصهای این ارزیابی است.

جلیلی نژاد گفت: ارتقای کیفیت ارائه خدمات، توزیع عادلانه و هدفمند خدمات، دسته‌بندی ارائه خدمات دستگاه‌ها بر اساس نتایج رتبه‌بندی و تشویق دفاتر پیشخوان به ارتقای جایگاه خود از مهمترین اهداف رگولاتوری برای ارزیابی این دفاتر است.

نتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11726

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد