شما اینجا هستید

    آرشیو » ۵۱۳ کلاس آذربایجان غربی برای اسکان مهمانان فرهنگی تجهیز شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان در استان، ۵۱۳ کلاس را آماده پذیرش مهمانان فرهنگی نوروزی کرده است.

میرنجف غیبی روز شنبه در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار اروم‌tv، اظهار کرد: کلاس‌ها شامل ۱۹۱ اتاق ویژه و بقیه اتاق نوع الف است که در اتاق‌های ویژه تمامی امکانات اعم از تخت، تلویزیون، یخچال و سایر ملزومات وجود دارد ولی اتاق‌های نوع الف فاقد تخت هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان ارومیه بیشترین میزان اتاق با ۲۸ مورد و ۱۵۸ تخت را داراست، اظهار کرد: فقط همکاران فرهنگی می‌توانند از این امکانات به صورت رزرو اینترنتی استفاده کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: بیش از ۲۶۰ اتاق تاکنون برای استفاده در تعطیلات نوروز در این استان رزرو شده که هزینه هر اتاق ویژه ۱۵۰ هزار تومان و اتاق‌های نوع الف ۱۰۰ هزار تومان در هر روز است.

غیبی عنوان کرد: در کنار این کلاس‌ها که در ۵۸ مدرسه آماده‌سازی شده است، باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم هم در استان پذیرای میهمانان فرهنگی هستند.

وی عنوان کرد: در ۱۱ شهر از جمله ارومیه، سلماس، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، تکاب، سردشت، چایپاره، ماکو و شوط خانه معلم وجود دارد و در مجموع ۶۶۶ اتاق هم در این مجموعه‌ها برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده سازی شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل گفت: پیش‌بینی می‌شود ضریب اقامتی تعطیلات نوروز در این استان ۲.۵ روز به ازای هر نفر باشد که تدارکات لازم برای موضوع انجام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12443

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد