شما اینجا هستید

    آرشیو » ۲۵ محور روستائی طی امسال آسفالت شد

معاون فنی و راه‌های روستائی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آسفالت 25 محور روستائی طی ۵ماهه اول سال جاری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری درنا سسی، جعفر صادقی پور معاون فنی و راه‌های روستائی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: تا پایان مردادماه سال جاری ۲۵ محور روستائی در سطح استان آسفالت شده و عملیات آسفالت‌ریزی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۵۰ کیلومتر از محورهای روستائی استان در این ۲۵ روستا از نعمت آسفالت بهره‌مند شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل کاری بتوانیم، ۱۱۵ کیلومتر دیگر را آسفالت کنیم که این مقدار در مقایسه با سال گذشته ۷ درصد افزایش خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول ۲۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در استان نیز توسط خیرین جاده ساز در حال اجرا ست و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

صادقی پور خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام‌گرفته در حوزه معاونت روستائی بیش از ۹۰ درصد محورهای روستائی بالای ۲۰ خانوار در سطح استان از نعمت آسفالت بهره‌مند شده‌اند که در این زمینه شهرستان چهاربر با صددرصد اجرای آسفالت محورهای روستائی در رتبه اول استان قرار گرفته است و امید داریم امسال بتوانیم جشن آسفالت را در شهرستان نقده نیز برگزار کنیم تا این شهرستان نیز در حوزه محورهای روستائی بی‌نیاز از آسفالت شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14481

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد