شما اینجا هستید

    آرشیو » ۲۳۵۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی رسیدگی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به دو هزار و 350 فقره پرونده در فروردین ماه سال‌جاری در شعب استان خبر داد.  

حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv، اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت درمان  و قاچاق کالا و ارز تعداد دو هزار و ۷۸۱ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد و به تعداد دو هزار و ۳۵۰ فقره پرونده رسیدگی شده است که از این تعداد پرونده تعداد دو هزار و ۲۴۰ فقره مربوط به بخش کالا وخدمات و تعداد ۴۷۳ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۶۸  فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت ودرمان است .

وی تصریح کرد: شعب رسیدگی‌کننده به جرائم قاچاق کالا و ارز استان از ۴۷۳ فقره پرونده وارده مربوط به این بخش به تعداد ۴۰۶ فقره رسیدگی و متهمین راعلاوه برضبط کالاهای قاچاق به نفع دولت به پرداخت ۲۰۷ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی عنوان کرد: در بخش کالا و خدمات نیز از دو هزار و ۲۴۰ فقره پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات به تعداد یک هزار و ۸۷۹ فقره رسیدگی و متهمین به پرداخت ۷۴ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

 

وی بیان کرد: در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز به ۶۸ فقره پرونده رسیدگی و متهمین را به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و پلمپ و ضبط ملزومات برخی از مراکز غیرمجاز پزشکی محکوم کردند.

نجف‌زاده عنوان کرد: همچنین در این مدت مجازات‌های غیرنقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالاهای قاچاق به نفع دولت، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور کردن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی متخلفین، معدوم کردن کالاهای فاسد برای تعدادی از محکومان صادر شده است.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و در بخش کالا و خدمات از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و در بخش بهداشت و دارو و درمان از طریق تلفن ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی استان و در بخش قاچاق کالا و ارز از طریق  تلفن ۱۱۰  به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند.

انتهای پیام/

  

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13334

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد