شما اینجا هستید

    آرشیو » ۱۵۶۴۳ مسافر از کمپ‌های نوروزی هلال‌احمر خدمات دریافت کردند

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون بیش از ۲۰ هزار مسافر از پایگاه‌های این جمعیت در استان خدمات گرفتند.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv،  با تاکید بر ارائه خدمات شبانه روزی از طریق پایگاه جوانان جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: از آغاز طرح استقرار نوروزی تا ابن تعداد گردشگر برای دریافت خدمات به پست‌های هلال‌احمر مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: در این بین دو هزار و ۱۵۵ نفر از مسافرین نوروزی با مراجعه به پست‌های جوانان و امضای میثاق نامه به پویش ملی بهرفت پیوستند تا علاقه مندی بیشتر خود را نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اعلام کنند.

محبوبی اضافه کرد: ۱۵ هزار و ۶۴۳ نفر از مسافران از خدمات ایمنی و سلامت پست‌های ثابت و چهار هزار و ۴۱۲ نفر نیز از خدمات، مهارت‌های امدادی و بشر دوستانه اکیپ‌های سحاب بهره مند شده‌اند.

وی گفت: در پایگاه‌هایی که مجهز به مساجد و نماز خانه نیستند، خیمه نماز بر پا شده که در این مدت میزبان یک هزار و ۲۴۷ نفر در این خیمه‌ها بوده‌ایم.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گفت: یک هزار و ۳۶۶ کودک از امکانات و فضای دوستدار کودک اکیپ‌های نوروزی استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12517

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد