شما اینجا هستید

    آرشیو » ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی در محفل انس با قرآن شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با مباه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در یک‌هزار مدرسه استان برگزار شد و ۱۰ هزار نفر دانش‌آموز مشارکت مستمر داشتند.

به گزارش پایگاه خبری اروم‌tv، علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ۲۹ فروردین در آیین معنوی محفل انس با قرآن فرهنگیان و دانش‌آموزان اظهار کرد: همزمان با مباه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در یک‌هزار مدرسه استان برگزار شد که ۲۵ درصد از مدارس استان در اجرای این طرح به صورت جمعی و همزمان مشارکت کرده و ۱۰ هزار نفر دانش‌آموز مشارکت مستمر داشتند.

وی افزود: دو هزار نفر از دانش‌آموزان ارومیه‌ای در محفل قرآن‌خوانی در مصلای ارومیه حضور داشتند و این محفل در راستای تحقق اهداف سند تحول و تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان طراحی و همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

مطهری بیان کرد: قرآن کتاب تمدن‌سازی بوده و در تمامی ابعاد برنامه‌هایی برای پیشرفت و توسعه ارائه کرده است و در این محفل که به صورت جمع‌خوانی به مدت دو ساعت برگزار شد، دانش‌آموزان برگزیده قرآنی و همچنین قاریان برتر استانی به قرائت قرآن کریم پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی دارای ۵۷۰ هزار دانش‌آموز با ۴۰ هزار فرهنگی و پنج هزار و ۲۰۰ مدرسه است که با تمام توان تلاش می‌کنیم شاخص باسوادی را در استان افزایش دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13199

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد