شما اینجا هستید

    آرشیو » یک واحد صنعتی با ۵۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، واحد تولیدی انواع فیلم‌های پلاستیکی (آرتا پلیمر)،‌ با ۵۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv؛ به نقل از مرزداران، واحد تولیدی انواع فیلم‌های پلاستیکی آرتا پلیمر،‌ با ۵۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی بخش خصوصی به مناسبت دهه فجر در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین بهره‌برداری از این واحد صنعتی گفت: مناطق آزاد به منظور تسهیل سرمایه‌گذاری تشکیل شده و سازمان منطقه آزاد ماکو اقدام به ایجاد اتاق حمایت از سرمایه‌گذاری کرده است تا نسبت به راهنمایی و انجام امورات مربوط به سرمایه‌گذاری از مرحله ابتدایی تا احداث را تسهیل کند.

حسین گروسی با بیان اینکه برای تسهیل سرمایه‌گذاری و کاهش بروکراسی‌های اداری ماده ۶۵ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور وضع شده است، افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه صنعت و سرمایه‌گذاری با اجرای این قانون در مناطق آزاد رفع می‌شود.

شایان ذکر است: فاز اول کارخانه تولید انواع فیلم یک لایه و چند لایه از پلی اتیلن، کیسه پلی پروپیلن بافته شده با اشتغالزایی ۴۰ نفر در فاز اول آغاز می‌شود.

مواد اولیه این کارخانه بیشتر از طریق شرکت‌های پتروشیمی تهیه می‌شود که اکثر محصولات آن نیز قابل صادرات خواهد بود و ظرفیت تولید آن دو هزار و ۴۰۰ تن در سال خواهد بود.

 این پروژه با میزان سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار دلار توسط سرمایه‌گذار ایرانی مقیم آذربایجان در شهرک صنعتی شماره یک ماکو به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12054

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد