شما اینجا هستید

    اقتصادی » یکشنبه‌های تولید آذربایجان‌غربی در ایستگاه صدو هشتم قرار گرفت

صدوهشتمین یکشنبه حمایت از تولید با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در ۲ واحد تولیدی اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه با تیم اقتصادی خود ضمن بازدید از شرکت چلیک نارین غرب در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه تولیدی در حوزه هایی چون تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل بود که استاندار آذربایجان‌غربی دستور تسریع در روند حل مشکلات این مجموعه را صادر کرد.

کیمیا آب اکسیژنه نیز دیگر واحد تولیدی بود که معتمدیان از آن بازدید کرد و پیگیر مشکلات این واحد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان‌غربی در حاشیه این بازدیداظهار کرد: شرکت چلیک نارین غرب در سال ۱۳۹۸ در ارومیه تاسیس شده و با سرمایه گذاری حدود ۸۳۰ میلیارد ریالی گنجایش تولید محصولاتی چون انواع ظروف فولادی و آهنی بیش از ۲۰ لیتر ۳۰ هزار تن را دارد.

حسن حیدری افزود: در این تولیدی ۲۸ نفر مشغول به کار هستند و در زمینه سرمایه در گردش مشکلاتی داشتند که با دستورات استاندار آذربایجان‌غربی مساعدت‌های لازم در این خصوص انجام شد.

وی در خصوص واحد تولیدی کیمیا آب اکسیژنه نیز گفت: هیپوکلریت کلسیم، بی سولفیت سدیم، متا بی سولفیت سدیم، سولفات آلومینیوم، پربورات سدیم، پراکسید هیدروژن، کلرات کلسیم، کلسیم کلراید و پرکربنات سدیم از جماه محصولات این تولیدی است که با ۸۰ کارمند درسطح ۳۰ هزار مترمربعی فعالیت می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15894

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد