شما اینجا هستید

    اجتماعی » کشف ۴تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

 فرمانده انتظامی استان از کشف بیش ازچهار تن انواع مواد مخدر در طول سال جاری در استان با مجاهدت‌های شبانه‌روزی مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر، خبر داد.

سردار رحیم جهان‌بخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» از کشف بیش از چهار تن انواع مواد مخدر در طول سال جاری در استان با مجاهدت‌های شبانه‌روزی مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر، خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه بی‌امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی مأموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام چندین عملیات گسترده نهایتاً ۶۱ باند و شبکه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر منهدم و تعداد ۲۹۷ نفر قاچاقچی و بیش از ۲ هزار نفر توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

جهان‌بخش در ادامه با اشاره به بسیج امکانات و تجهیزات پلیسی سطح استان برای مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم، ۲۱۹ نقطه آلوده پاکسازی و تعداد بیش از ۱۳هزار نفر معتاد متجاهر از سطح معابر شهری جمع‌آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: با مجاهدت‌ها و تلاش‌های مستمر پلیس، دراین‌رابطه چهار تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

جهان‌بخش در پایان از مردم شریف استان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع و همچنین شماره‌تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر است و ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به‌هیچ‌عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

جهان‌بخش از عزم جدی همه رده‌های انتظامی استان در عرصه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و یادآور شد: در مبارزه با مواد مخدر تاکنون شهدای بسیاری تقدیم نظم و امنیت میهن عزیزمان شده که قطعاً همه ما در مقابل خون آن عزیزان مسئول و مکلف به ایفای نقش هستیم و در این میان لازم است تک‌تک افراد جامعه در مواجهه با پدیده شوم اعتیاد و توزیع مواد مخدر با جدیت بیشتری ایفای نقش کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15577

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد