شما اینجا هستید

    اقتصادی » کشف کالای قاچاق در میاندوآب

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف بیش از 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب خبر داد و گفت: دراین‌رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

به گزارش پایگاه حبری تحلیلی «حرف رک» سامان غنی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی درناسسی از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب خبر داد و اظهار کرد: دراین‌رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان میاندوآب، حین کنترل خودروهای عبوری در محور «میاندوآب – بوکان» به یک دستگاه خودرو سمند به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۴۱۳ قطعه لوازم الکترونیکی و ۱۹ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی به‌صورت قاچاق کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

غنی‌زاده تصریح کرد: دراین‌رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره‌تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی پلیس است و پلیس بااقتدار کامل در چهارچوب قانون و قاطعانه با قانون‌شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، اظهار کرد: هم‌وطنان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی استان به سمت شهرهای عمقی کشور است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15273

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد