شما اینجا هستید

    آرشیو » کشف بیش از ۹ هزار دلار ارز قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

جانشین مرزبانی استان آذربایجان غربی از كشف بیش از ۹ هزار دلار ارز و انواع سيگار خارجی و مقاديری کالای قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری‌ ارومtv، سرهنگ “عباس مرادی” در تشریح این خبر اظهار کرد: با اجرای طرح تشدید کنترل نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان مستقر در پست و کنترل گمرک مرزی بازرگان حین کنترل مترددین از دروازه‌های رسمی کشور در درب خروج به فردی تبعه کشور ترکیه مشکوک و با رعایت قوانین، وی را به گیت مرزبانی هدایت و در بازرسی، موفق به کشف مقدار ۹ هزار و هفتصد دلار ارز قاچاق شدند که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: همچنین دلیر مردان مرزبانی استان در اقدامی دیگر ۹۰ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار در مارک‌های مختلف و ۱۰۰ کیلو گرم انواع کالای اساسی را کشف و ضبط کردند.

جانشین مرزبانی استان آذربایجان غربی  تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقریبی ارز و اقلام مکشوفه قاچاق پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان جان برکف از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق به کشور که نه تنها به تولید و بازار داخلی ضربه می‌زند بلکه ممکن است در لوای آن امنیت کشور نیز به خطر بیفتد که مرزبانان هنگ ماکو به شدت با این معضل برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12724

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد