شما اینجا هستید

    آرشیو » کسب رتبه دوم کشوری آذربایجان‌غربی در توزیع کتاب

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی در توزیع کتب درسی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری درناسسی علی مطهری در گفتگو با خبرنگار درناسسی در خصوص توزیع کتب درسی در استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طی ارزیابی‌های انجام شده در سطح وزارت آموزش‌وپرورش و همچنین آمار خروجی پخش کتاب‌های درسی، استان آذربایجان‌غربی رتبه دوم کشوری را در این زمینه کسب کرد.

وی ادامه داد: طبق آمار اعلام شده در مقطع ابتدایی ۳۸۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب، در مقطع متوسطه اول ۱۵۸ هزار و ۱۴۳ جلد کتاب، در مقطع متوسطه دوم در بخش نظری ۷۷ هزار و ۲۴۸ جلد، در بخش فنی و حرفه‌ای ۱۸۳۱۷ جلد و در بخش کاردانش ۱۷۰۹۶ جلد که در مجموع ۶۵۸ هزار و ۷۰۹ جلد کتاب است توزیع شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مقدار کتب توزیع شده از سهمیه استان آذربایجان غربی طبق آمار اعلام شده ۹۹/۳۷ الی ۹۹/۹۷ درصد است که به‌موجب آن استان آذربایجان‌غربی از بین استان‌های کشور، رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.

خاطرنشان می‌شود امسال سال تحصیلی با شعار مدرسه قوی و ایران قوی شروع شده و تعداد ۶ هزار مدرسه فعال و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در این مدارس به تعلیم‌وتربیت خواهند پرداخت در استان آذربایجان غربی تعداد ۴۲ هزار نفر از مربیان و فرهنگان طی امسال مسئولیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان را بر عهده دارند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14786

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد