شما اینجا هستید

    آرشیو » کتابخانه عمومی شهر سرو امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی گفت: کتابخانه عمومی شهر سرو تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری درنا سسی خدیجه معصومی در گفتگو با خبرنگار درناسی اظهار کرد: کتابخانه عمومی شهر سرو تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی گفت: برای بهره‌برداری از کتابخانه عمومی شهر سرو جهت ساخت و بازسازی کتابخانه تلاش‌های بیشماری از سوی اداره راه و شهرسازی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری این پروژه فرهنگی از مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی بوده که با تخصیص اعتبار موردنیاز، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معصومی از پیشرفت بالای ۹۰ درصدی تکمیل و بازسازی این پروژه کتابخانه‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از بازسازی و بهسازی مراحل ساختمانی، تأمین منابع و تجهیزات موردنیاز کتابخانه‌ای انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی صریح کرد: راه‌اندازی این کتابخانه بستری است برای دوستداران فرهنگ مطالعه و سایر علاقه‌مندان به مطالعه در شهر مرزی سرو که تلاش می‌شود برنامه‌ریزی مناسب هرچه زودتر برای رفع نیازهای اطلاعاتی مردم در اختیار ایشان قرار گیرد.
معصومی خاطرنشان کرد: سه کتابخانه در شهرهای میاندوآب، سرو و نقده در دست اجرا بوده و در مراحل پایانی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی سرو از پروژه‌های در دست اجرا بوده و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع بالای ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. حیدرزاده افزود: با اهتمام راه و شهرسازی و تخصیص ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری این طرح در مرحله اتمام عملیات اجرایی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14614

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد