شما اینجا هستید

    آرشیو » کاهش ۳۰درصدی جابجایی مسافر در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون در مجموع ۸۳هزار و ۸۳۲مسافر در قالب ۱۲هزار و ۶۲۸سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان غربی جابجا شدند که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته است.

ایرج دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون در مجموع ۸۳ هزار و ۸۳۲ مسافر در قالب ۱۲هزار و ۶۲۸ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان غربی جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون در مجموع ۸۳هزار و ۸۳۲مسافر در قالب ۱۲هزار و ۶۲۸سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان غربی جابجا شدند که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در طرح نوروز امسال بالغ بر ۱۱۸هزار مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند، ادامه داد: همچنین طی ۱۰روزه گذشته از اجرای طرح نوروزی ۳۴۳ اتوبوس و ۶۶۴۲ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه مرزی استان تردد کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام پنج پایانه مرزی فعال در استان آذربایجان غربی آماده خدمات‌رسانی بهینه و مورد نیاز مسافران و گردشگران هستند، یاد‌آور شد: در بین پایانه‌های مرزی استان، پایانه مرزی رازی در مجموع با ثبت ۴۶هزار و ۸۳۶ تردد مسافر و تردد ۳۳۶۵دستگاه سواری ایرانی وخارجی رتبه اول تردد از پایانه مرزی استان از آغاز طرح نوروزی۱۴۰۳ را دارد.

وی با اشاره به دو پایانه مرزی پرتردد دیگر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد بیش از ۳۵هزار مسافر و ۲۴۷۶ دستگاه سواری و پایانه‌های مرزی تمرچین نیز با تردد نزدیک به۱۷هزار مسافر به‌ترتیب در رتبه دوم و سوم بیشترین تردد از پایانه‌های مرزی استان قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی سرو نیز با تردد بالغ بر ۱۶هزار مسافر در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15700

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد