شما اینجا هستید

    آرشیو » پیگیری مطالبات مردم روستای بالانج در دستور کار قرار گرفت

دادستان آذربایجان غربی گفت: پیگیری مطالبات مردم روستای بالانج در خصوص فراهم کردن شرایط مناسب تحصیل در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری درنا سسی حسین مجیدی در گفتگو با خبرنگار درناسسی؛ اظهار کرد: باتوجه‌به انتشار مطالبات بحق روستائیان روستای بالانج در رسانه‌ها در خصوص فراهم کردن شرایط مناسب تحصیل، دبیر قرارگاه حقوق عامه به مدرسه ایمان در روستای بالانج اعزام شد.

مجیدی با اشاره به بازدید نماینده دادستان از مدرسه ایمان روستای بالانج، تصریح کرد: زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که دانش‌آموزان در مدارس کانکسی با شرایط نامطلوب تحصیل و معلمان تدریس کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی بیان کرد: ازاین‌رو در راستای احقاق حقوق عامه شهروندان، مسئولان آموزش‌وپرورش استان باید با مولدسازی اراضی تحت اختیار خود زمینه تحصیل دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران مقتدر را در مکان‌هایی مناسب فراهم کنند.

وی گفت: به اداره راهداری ارومیه جهت نصب نیوجرسی در روبروی درب مدرسه در راستای پیشگیری از سقوط دانش‌آموزان و خودروها به نهر عمومی واقع در روبروی مدرسه دولتی ایمان دستورات لازم صادر شده است.

همچنین مجیدی دادستان مرکز استان با صدور دستور به بخشداری مرکزی و اداره راهداری ارومیه، نسبت به ایمنی و استانداردسازی معبر عمومی منتهی به مدرسه ایمان روستای بالانج خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد که در صورت طرح مشکلات از سوی شهروندان، دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی در راستای صیانت از حقوق عامه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14677

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد