شما اینجا هستید

    اجتماعی » پوستر رویداد ملی جامعه‌پرداز در آذربایجان غربی رونمایی شد

در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان غربی پوستر رویداد ملی جامعه پرداز در آذربایجان غربی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درنا سسی»آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز با حضور ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ،بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سپهری معاون جوانان اداره کل و جمعی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی برگزار شد.

ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد توسط سمن مربوطه گفت : رویداد ملی جامعه پرداز به منظور هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، هویت زن،‌ جمعیت و کاهش طلاق، در استان برگزار می شود و در این میان اقدامات موثری در راستای شناسایی فعالان حوزه زن ،خانواده و جمعیت در استان انجام گرفته است .

وی با تاکیید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد لازم است تمامی دستگاه های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

رویدا جامعه پرداز طرح وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده است که در ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است این رویداد در آذربایجان غربی به همت وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سمن مردم نهاد یاریگران جوان آذرآبادگان برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15397

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد