شما اینجا هستید

    اجتماعی » پنج بیمار با اورژانس هوایی ارومیه نجات یافتند

مسئول اورژانس هوایی ارومیه گفت: بالگرد اورژانس آذربایجان غربی عصر امروز با سه سورتی پرواز متوالی، جان پنج بیمار را نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» سیامند ناظر مسئول اورژانس هوایی ارومیه با بیان اینکه بالگرد اورژانس آذربایجان غربی با سه سورتی پرواز متوالی، جان پنج بیمار را نجات داد، اظهار کرد: این بالگرد در اولین پرواز نوزاد سه‌قلوی نارس را برای ادامه سیر درمان از اشنویه به ارومیه انتقال داد و هم‌اکنون نوزادان در بیمارستان تخصصی اطفال شهید مطهری ارومیه تحت‌نظر هستند.

ناظر افزود: پس از انجام اولین پرواز، بلافاصله دومین پرواز بالگرد برای انتقال مصدوم ۲۴ساله با شکایت ترومای متعدد و نیازمند دریافت خدمات تخصصی انجام شد و مددجو با اقدامات پیش بیمارستانی پیشرفته حیات، از سردشت به ارومیه منتقل و توسط اورژانس زمینی به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شد.

وی ادامه داد: باتوجه‌به درخواست بیمارستان پیرانشهر برای انتقال خانم ۱۷ساله با شکایت کتواسیدوز دیابتی، هماهنگی‌های لازم توسط مراکز فرماندهی عملیات اورژانس آذربایجان غربی انجام و اورژانس هوایی در سومین مأموریت پروازی خود این بانوی پیرانشهری را در کمترین زمان ممکن به ارومیه انتقال داد.

به گفته مسئول اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سال جاری در راستای نجات جان بیماران اورژانس مأموریت‌های مختلفی از سمت دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است و امروز هجدهمین مأموریت اورژانس هوایی ارومیه نیز ثبت شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16135

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد