شما اینجا هستید

    آرشیو » ٢۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مسکن به متقاضیان در آذربایجان‌غربی

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی گفت: طی ۲۱ ماه گذشته حدود ٢۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مسکن آذربایجان غربی به متقاضیان پرداخت شده است.

خلیل ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv؛ اظهار کرد : مسکن ملی جزو طرح‌های اولویت‌دار حمایتی بانک است که برای هر واحد ٣۵٠ میلیون در ارومیه و ٣٠٠ میلیون تومان در سایر شهرها با نرخ ١٨ درصد و مدت بازپرداخت ٢٠ ساله اختصاص می‌یابد.

 

وی افزود: از تعداد سه هزار و ۲۰۰ واحد ثبت نامی با میزان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ ریال، تاکنون پنج هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

ایمانی تصریح کرد : در خصوص تسهیلات مسکن روستایی با معرفی بنیاد مسکن در سال گذشته و تاکنون بالغ بر یک هزار و ۲۴۱ نفر، مبلغ یک میلیارد و ۱۱۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی گفت: در حوزه خرید و ساخت مسکن برای خانواده های شهدا و ایثارگران از اول سال گذشته تاکنون ٢٧٨ واحد بالغ بر ۵٧٢ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ چهار درصد واگذار شده است.

 

ایمانی بیان کرد : تسهیلات بهسازی و بازسازی مناطق بافت فرسوده برای ٢٣۶ فقره پرونده تشکیل و پرداخت شده است.

 

وی سقف تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در سال جاری با نرخ چهار درصد سود و خرید ساخت ودیعه مسکن فرزندآوری را نیز ۴٧٧ فقره اعلام کرد که بالغ بر ١٩۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

ایمانی اذعان کرد : تسهیلات حوادث غیرمترقبه شهرستان قطور نیز تاکنون برای ١۶٣۴ فقره و انواع متمم نیز ۶۵۴ فقره پرداخت شده است.

 

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی ادامه داد : تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تاکنون برای یک هزار و ۳۳۳ فقره تشکیل پرونده و ١٠۶٣ میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

ایمانی در خصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز گفت : در این حوزه ٢٣٧٧ فقره به مبلغ ٢۵٧۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

وی تسهیلات خرید خانه از محل اوراق را ١٣٩٢ واحد به مبلغ ١٨٣٠ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : بانک مسکن در سال گذشته و تاکنون ١٨٩۴٠ فقره بالغ بر ٢۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

 

ایمانی تصریح کرد : در طول سال های گذشته علاوه بر مبلغ فوق برای بیش از ۶٩ مساکن مهر موجود در استان بالغ بر ٢۶ هزار و ٨۵٠ میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11788

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد