شما اینجا هستید

    آرشیو » وام ۵۰۰ میلیونی ازدواج برای دهه شصتی‌ها پرداخت می‌شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی از ارائه تسهیلات ویژه قرض‌الحسنه به زوج‌های روستایی دهه ۶۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درناسسی نیر الهامی اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری باهدف حمایت از تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده با تأکید بر زوجین متولد دهه ۶۰ و نیز آموزش و مهارت‌افزایی تفاهم‌نامه‌ای بین این معاونت و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به‌منظور پوشش بیمه زوجین دهه شصتی ساکن روستا و اعطای تسهیلات ازدواج جوانان منعقد کرده است.

وی نرخ سود این تسهیلات را چهار درصد اعلام کرد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به زوجین دهه ۶۰ روستایی پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای دریافت این تسهیلات، تاریخ تولد زوج‌ها باید از اول فروردین سال ۱۳۶۰ تا پایان اسفندماه سال ۱۳۶۹ و تاریخ عقد آنان نیز از ۳۰ خرداد امسال تا پایان سال جاری باشد.

وی تصریح کرد: این مبلغ شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج (جدا از وام ازدواج جوانان)، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال است.

الهامی با بیان اینکه مهلت بازپرداخت این وام نیز ۳۶ ماه تعیین شده است، افزود: افراد متقاضی باید ساکن روستا یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت باشند.

وی تصریح کرد: زوج‌های دارای شرایط ساکن روستاها با مراجعه به درگاه معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری (www.women.gov.ir)، می‌توانند از نحوه ثبت‌نام آگاه شده و نام‌نویسی کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14769

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد