شما اینجا هستید

    آرشیو » تجزیه ایران یکی از نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و خونریزی در کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: نقشه تجزیه ایران یکی از نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و خونریزی در ایران است.

به گزارش پایگاه خبری اروم‌tv، حجت الاسلام منصور امامی شامگاه شنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بحث وحدت و مقاومت فراتر مذهب است و این گونه نیست که فقط شیعه و اهل سنت از وحدت و مقاومت سخن بگویند و لازمه عقلانیت این است که هر انسانی برای رسیدن به زیست معنوی و رسیدن به اهداف خود نیاز به وحدت و انسجام از طرفی و مقاومت کردن در برابر موانع دارد.

وی افزود: وقتی از فرهنگ و مقاومت سخن می‌گوییم به زمینه این بحث نیز باید دقت کرده باشیم که در طول هزاران سال از تاریخ و تمدن بشریت هیچ حکومتی را شیطانی‌تر از حکومت امروز آمریکا نمی‌یابیم و تمامی عوامل انحطاط بشری در فرهنگ منحوس غرب وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای این که در سرزمین‌های سرخ پوست‌ها ساکن بشوند ۹۰ میلیون سرخ پوست را قتل عام کردند و بیش از ۲۵۰ سال از استقلال آمریکا نمی‌گذرد و در واقع آمریکایی‌ها با غارت و چپاول به این حکومت رسیدند، ۲۳۰ سال در آمریکا در جنگ بوده و هست.

وی با بیان این که غربی‌ها غیر از خود را انسان‌های عقب مانده می‌دانند، گفت: امروز ما نیازمند راهبر مهم وحدت و مقاومت و صدور آن به دنیا هستیم و امروز غربی‌ها دنیا را به چند گروه طبقه‌بندی تقسیم کرده و برای آن ادبیات دل‌خواه خود را نیز تولید کرده اند و فقط غربی‌ها را صاحب تمدن می‌دانند.

حجت‌الاسلام امامی اضافه کرد: اروپایی‌ها به دنیا اینگونه القا کردند که فقط غربی‌ها قدرت ساخت تمدن انسانی را دارند و بقیه کشورها عقب مانده هستند و حتی در مسائل اجتماعی و سیاسی خود را قوم برتر معرفی کردند و برای این که افکار انسان‌ها را مورد تاخت و تاز قرار بدهند، ریل‌گذاری کردند و امروز هم این سیاست ادامه دارد و ما این تفکر را در جنگ اوکران دیدیم که به دنیا مخابره کردند که انسان‌های اکراین زیبا هستند و مثل مردم سوریه نیستند که مورد تاخت و تاز قرار گیرند.

وی عنوان کرد: در برابر چپاول غرب، راهبردی جز وحدت و مقاومت نداریم و کسانی که می گویند عامل دشمنی غرب با ایران انقلاب اسلامی است، باید به این پرسش جواب بدهند که آیا در آفریقا، کره، ژاپن و شیلی هم انقلاب اسلامی وجود داشت، غرب و آمریکا دست به خون ریزی و جنگ زد؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نقشه تجزیه ایران را یکی از نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و خونریزی در ایران دانست و گفت: در قضیه جنگ‌های اول و دوم و قبل و بعد از آن انگلیس در غرب آسیا مرزها را مشخص کرد و کتاب ” مرزهای خونین” در این مورد نوشته شده است و امروز یکی از عوامل اختلاف همین مرزبندی انگلیسی است.

وی تاکید کرد: برای ایجاد اختلاف در ممالک اسلامی مطالعات متعددی انجام داده‌اند و هیچ تمدنی در دنیا سریع‌تر و گسترده‌تر از اسلام نتوانست تمدن ایجاد کند و وقتی اسلام نوپا در قرن چهارم و پنجم به دلیل قرآن و تعالیم پیامبر اکرم به یک تمدن عظیم دست یافت، دشمنان قدرت آن را فیهمدند و لذا دشمنان امروز تلاش می‌کنند اجازه ندهند اسلام دوباره قد علم کنند.

حجت الاسلام امامی بیان کرد: انقلاب اسلامی نقطه کانونی تمدن غرب را به چالش کشید و غربی که ۳۰۰ سال سرمایه‌گذاری کرد تا به مردم القا کند که اسلام و دین مانع پیشرفت است، انقلاب اسلامی ثابت کرد که با دین می‌توان به پیشرفت دست یافت و با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها راهبرد انقلاب اسلامی به گوش اسرائیل رسیده است و این را غربی‌ها می دانند که اگر صدای انقلاب اسلامی به غرب برسد، مسلمانان قدم بزرگی برای رسیدن به تمدن اسلامی برداشته‌اند.

وی تصریح کرد: این نشست‌های علمای شیعه و سنی زمینه را برای رسیدن امت اسلامی به تمدن نوین و فراهم می‌کند‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13158

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد