شما اینجا هستید

    آرشیو » نظارت بر بازار شب یلدا از ۱۵ آذر آغاز می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت:بازرسی اکیپ‌های تشدید نظارت و پایش بازار اقلام اساسی شب یلدا از 15 آذر ماه آغاز می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: بازرسی اکیپ‌های تشدید نظارت و پایش بازار اقلام اساسی و پرمصرف شب یلدا در استان آذربایجان‌غربی از ۱۵ آذر ماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت و کیفیت کالاهای اولویت‌دار شامل میوه، گوشت قرمز و مرغ، انواع کالاهای دیگر که مصرف بیشتری در شب یلدا دارند تحت نظارت قرار گرفته، در این طرح بازرسی و با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی جزو اولویت‌های ما است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرمنفی استان از ابتداتا پایان مرداد سال جاری ۶ هزار و ۷۶ مورد بازرسی از این واحدها به‌عمل‌آمده است که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۱۲۱ درصد افزایش داشته است.

سرتیپی افزود: طی بازرسی‌های انجام شده یک هزار و ۱۵۹ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش نزدیک به یک هزار و ۱۰ میلیارد ریال شده است که جهت بررسی و رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که از لحاظ تشکیل پرونده ۲۷۰ درصد و از لحاظ ارزش پرونده‌های متشکله ۱۱ هزار و ۷۱۴ درصد نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی مشاورین املاک یک هزار ۳۸۶ مورد بازرسی در قالب گشت‌های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی اتحادیه مشاورین املاک انجام شد که این بازرسی‌ها منتج به تشکیل ۶۹۸ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال شده اسن.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14758

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد