شما اینجا هستید

    اجتماعی » نصب علائم هشداردهنده در محورهای مواصلاتی بوکان

   رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بوکان از نصب ۱۲۷ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان بوکان خبر داد.

هاوری شمس اللهی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی «درناسسی» اظهار کرد: طی یکسال گذشته در ۱۱۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان بوکان عملیات بهسازی و آسفالت انجام شده است.
وی با اشاره به شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۷ کیلومتر در مدت‌زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱۵ کیلومتر از راه اصلی فرعی شهرستان بوکان نیز روکش آسفالت شد.
شمس اللهی در خصوص فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یادآور شد: همچنین در این مدت ۹۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان خط‌کشی‌شده و ۵۲ کیلومتر از ایمنی محورها نیز تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بوکان در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای شهرستان بوکان در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی به تعداد سه مورد از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان بوکان در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر و نگهداری نیز به‌صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود

وی ادامه داد: بازسازی و نصب ۴۰۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان بوکان از دیگر اقدامات این اداره کل طی یکسال گذشته است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16045

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد