شما اینجا هستید

    آرشیو » نارضایتی ۲۷۰ راننده خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه از معوقات / علیرغم وعده‌ها؛ معوقات رانندگان تا پایان دی پرداخت نشد

رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه بیش از دو ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند این در حالی است که شهردار ارومیه خبر از پرداخت معوقات آنان می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری اروم‌tv، حقوق رانندگان استیجاری شهرداری ارومیه بین واقعیت‌ها و حرف‌های مسئولان سر در گم است، برخی رانندگان از عدم پرداخت حقوق تا دیماه خبر داده و از معوقات خود گلایه می‌کنند.

در این میان، شهردار ارومیه در ۱۱ دیماه طی گفت و گویی با خبرنگاران اظهار کرده بود، تمامی حقوق‌های معوقه آنان پرداخت شده و حقوق عقب افتاده‌ای ندارند.

س.م یکی از رانندگان استجاری شهرداری ارومیه، در گفت و گو با خبرنگار اروم‌tv عنوان کرد: ما رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه بیش از دو ماه است که حقوق دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: نمی دانم مسئولان پیش خود چه فکری می‌کنند؟ آیا نمی‌دانند ما هم زن و بچه، خرجی خانه داریم و نیاز هست حقوق‌مان به موقع پرداخت شود؟

این شهروند بیان کرد: برخی از رانندگان تمام وقت در اختیار شهرداری بوده و فعالیت می‌کنند دیگر  توان کار کردن در نوبت شب در اسنپ یا جای دیگر ندارند تا بتوانند کمبودهای زندگی را جبران کنند.

این راننده استیجاری بیان کرد: چه کسی می‌خواهد پاسخگوی سربلند نکردن ما در برابر زن و بچه هایمان را بدهد؟ آیا شخصی پیدا می‌شود که ما در این شرایط بد اقتصادی را درک کند؟

وی افزود: ماهیانه حدود ۶ میلیون تومان دریافتی از شهرداری ارومیه داریم که کفاف زندگی‌مان را نمی‌دهد بنابراین تاخیر در پرداختی‌ها هم باعث شده است که شرمنده زن و بچه‌هایمان شویم.

معوقات رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه تا پایان بهمن‌ پرداخت می‌شود

مصطفی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم‌tv، با بیان اینکه شهرداری ارومیه حدود ۲۷۰ راننده استیجاری دارد، اظهار کرد: تمامی حقوق‌های معوقه آنان تا پایان دیماه پرداخت می‌شود.

وی افزود: پرداخت حقوق آذرماه این رانندگان از چند روز پیش آغاز شده و تا پایان دیماه نیز تمامی معوقات آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11905

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد