شما اینجا هستید

جانشین فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی از مهار ۴ نفر احشام شتر قاچاق توسط مرزبانان غیور شهرستان پیرانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، سرهنگ ” عباس مرادی ” اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با استفاده از شگردهای خاص اطلاعاتی و عملیاتی از حضور قاچاقچیان در حوزه استحفاظی آگاه شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قراردادند و به محل موردنظر اعزام گردیدند.

وی افزود: مرزبانان در محور مواصلاتی پیرانشهر به سردشت به دو دستگاه خودروی مشکوک شدند که قاچاقچیان به‌محض رویت خودرو های نظامی اقدام به افزایش سرعت خودرو کردند و مرزبانان با اعلام هشدار توقف و شگردهای خاص پلیسی اقدام به متوقف نمودن خودرو نمودند و در ادامه این تعقیب و گریز باتوجه‌به حضور مقتدرانه مرزبانان، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها نمودن خودروها در جاده از محل متواری شدند.

سرهنگ “مرادی” با اشاره به توقیف دو عدد خودرو دراین‌رابطه تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از خودرو های توقیف شده تعداد ۴ نفر شتر و تعداد ۲ دستگاه بیسیم دستی کشف کردند. جانشین مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

پایان پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13634

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد