شما اینجا هستید

    آرشیو » منافقین باترور می‌خواستند خللی در مسیرانقلاب ایجاد کنند

جامعه‌شناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی گفت:منافقین به نیابت از آمریکاییان دست به اسلحه بردند تا شاید با به‌شهادت‌رساندن فرزندان ملت و ایجاد رعب و وحشت، خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

به گزارش اروم tv، محمدصادق فتح‌اللهی، جامعه‌شناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv با اشاره به شهادت آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: در طول تاریخ بشر، همواره آنها که از طرق مشروع و مقبول امکان دستیابی به قدرت را نداشته‌اند، تلاش کرده‌اند تا با استفاده از طراحی و اجرای روش‌های نامشروع و غیرانسانی همچون توطئه و ترور، اقدام به حذف رقبای مقبول خودکرده و از این طریق اهداف غیراخلاقی خود را تعقیب نمایند.

وی ادامه داد: البته این ابزار غیرانسانی هرگز مورد پذیرش وجدان عمومی جامعه نبوده و هیچگاه مکانیزم مورد قبولی برای تشکیل یک حکومت مشروع و مورد قبول جامعه قلمداد نشده است.

جامعه‌شناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی گفت: در دوره استعمار جدید، توطئه و ترور یکی از روش‌های جاری قدرت‌های استکباری برای تحکیم پایه‌های قدرت نامشروع خود بوده و در این راستا به تربیت و حمایت از مزدوران و جریانات تروریست و خشونت‌طلب مبادرت کرده‌اند که گروه‌هایی نظیر طرف‌داران آپارتاید نژادپرستی یا صهیونیست‌های کودک کش یا داعش و القاعده و جیش الظلم و منافقین و صدها نمونه دیگر در این قاعده می‌گنجند.

فتح‌اللهی عنوان کرد: در همه این انواع و اشکال مختلف هم هدف این گروه‌ها کسب قدرت نامشروع و جایگزین‌سازی آن باقدرت مشروع و مقبول عام (اقتدار) از طریق ارعاب و گسترش وحشت و ناامنی و حذف ناجوانمردانه رقبا از صحنه اجتماع است.
وی یادآور شد: حال که در سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب سید آیت‌الله صدوقی، فرار گرفته‌ایم باید تأکید کنم که شهادت این روحانی فرزانه و روشن‌ضمیر که عمری در تحصیل و اشاعه علوم اسلامی سپری کرده بود و از طرفی در سلسله اخلاق صالح خود سابقه مبارزه با عمال انگلیس و شاهان قاجار دیده می‌شود.

آیت الله صدوقی مخلصانه از امام خمینی دفاع کرد

جامعه‌شناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی تصریح کرد: پدرش ملا ابوطالب و جد دوم او علامه ملا محمدمهدی کرمانشاهی بود که بر اثر درگیری با فتحعلی‌شاه قاجار به یزد تبعید شد. محمد صدوقی در ۷ سالگی، پدر و در ۹ سالگی مادرش را از دست داد و پسرعمویش – ملامحمد کرمانشاهی سرپرستی او را برعهده گرفت. او در طول نهضت حضرت امام خمینی (ره) مخلصانه از امام و انقلاب اسلامی دفاع کرد و در این راه بارها با دژخیمان رژیم منحوس پهلوی درگیر شد تا اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌عنوان نماینده امام در استان و امام‌جمعه یزد منصوب و نیز به‌عنوان نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان قانون اساسی خدمت نمود.

فتح‌اللهی اذعان کرد: در جریانات سال ۶۰ و ۶۱ که منافقین خلق و سایر ایادی آمریکا مانند احزاب منحله در کردستان و خوزستان و بلوچستان و ترکمن‌صحرا و… که از مردم انقلابی سیلی سختی خورده بودند، و از طرفی از جبهه‌های دفاع مقدس اخبار هزیمت دشمن بعثی به گوش می‌رسید و اتفاقاتی نظیر شکست حصر آبادان و فتح خرمشهر و فتح بستان و… به وقوع می‌پیوست.
وی گفت: منافقین به نیابت از آمریکاییان دست به اسلحه بردند تا شاید با به‌شهادت‌رساندن فرزندان ملت و ایجاد رعب و وحشت، خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کرده و از این طریق اربابان بعثی و صهیونیستی خود را راضی کنند و تلاش کنند تا در ساخت قدرت در حکومت نوپای مردمی و انقلابی، سهمی نامشروع به دست آورند.

فتح‌اللهی ادامه داد: بنابراین دست به ترور و بمب‌گذاری و شهادت اصحاب انقلاب اسلامی، از مردم عادی کوچه و بازار گرفته تا شخصیت‌های دینی و سیاسی و اجتماعی زدند که ترور نافرجام آیت‌الله خامنه‌ای و انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن و انفجار در ساختمان نخست‌وزیری و شهادت شهید رجایی و شهید باهنر و یا شهادت شهدای محراب که همگی از روحانیت مبارز و انقلابی و مورد اقبال عموم مردم بودند ازاین‌دست اقدامات جنایت‌کارانه و فرمایشی اربابان مستکبر منافقین به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: طبعاً اسناد لانه جاسوسی و مستندات و شواهد متعدد و بعدها حمایت علنی صدام و کاخ سفید از منافقین، هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای از باب فرمان‌پذیری جریان منافقین از سازمان‌های تروریست پرور سیا و موساد باقی نگذاشت.
جامعه‌شناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی عنوان کرد: در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام، تلاش‌های فراوانی از سوی دشمنان دین خدا شده تا در این مسیر الهی انحراف و اعوجاج ایجاد کنند. اما همواره شخصیت‌های اصیل دینی با تمسک به نصوص دین ناب برگرفته از مبانی وحی و قرآن و یا باتکیه‌بر سنت و سیره اصیل پیامبر گرامی اسلام اهل‌بیت مکرم ایشان تلاش داشته‌اند تا با روشنگری و تبیین مسیر حق، سره از ناسره بازشناس‌اند و در این مسیر نامرادی‌های بسیار تحمل و خون‌های پاک فراوان بر زمین ریخته شده تا دین حق و آیین راستین اسلام بی‌کم‌وکاست و انحراف به نسل‌های بشر منتقل شود.

وی تصریح کرد: براین‌اساساس همواره جدالی عقیدتی در مسیر تعالی بشر وجود داشته که همان خط رسولان و انبیای الهی است و روحانیت اصیل در این طریق با بذل جان و خون و تبیین عقاید و شریعت الهی، خادمان این مسیر مجاهدانه بوده و با روحانی نمایان و خادمان استبداد و استکبار و جاده صاف کن‌های استعمار تفاوت ماهوی داشته و همیشه در طول تاریخ آماج تیرهای آلوده دشمنان تعالی بشریت بوده‌اند. حال گاهی این حملات از جنس تیغ و گلوله بوده برای حذف فیزیکی و گاهی از سنخ قلم‌های زهرآگین باهدف تخریب و حذف شخصیتی!

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13869

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد