شما اینجا هستید

    آرشیو » ملت ایران در دفاع از ارزش‌های نظام با کسی شوخی ندارد

رئیس کمیته جستجوی نیروهای مسلح گفت: پیام تشییع شهدا این است که ملت ایران در دفاع از ارزش‌های نظام با کسی شوخی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی نیروهای مسلح در آیین تشییع پیکر ۲۳ شهید گمنام در ارومیه با بیان اینکه شهدا ترجمان واقعی ایمان و عزت و افتخار ملت ایران هستند، اظهار داشت: مسیر شهدا راه روشنی بوده و شهدا ترجمان واقعی ایمان، صلابت، عزت و افتخار ملت این مرزوبوم و میهن اسلامی هستند.

وی با اشاره به تشییع شهدای تازه تفحص شده دوران مقدس در منطقه عملیاتی شمال غرب کشور، در ارومیه افزود: ارومیه شهر زنان و مردان بصیر، آگاه، مومن انقلابی و فتنه‌شکن است که شهدا امروز بر شانه‌های مردمی تشییع می‌شود که از زمان انقلاب تا اکنون فتنه شکنی کرده‌اند.

باقرزاده تصریح کرد: از زمانی که این مردان خدایی و شهدا در میدان حق علیه باطل بوده و به میدان ایثار رفتند لحظه‌ای در راه خود و هدفشان تردیدبه دل خود راه ندادند و استوار به محکم پای اعتقادات خود ماندند.

وی با بیان اینکه پیام شهدا به ملت این است که ما تا آخرین قطره خون باید در سنگر مقاومت بمانیم عنوان کرد: بایستی همچون حضرت علی ( ع) بر پیمان الهی خود استوار باشیم و عقب‌نشینی نکنیم.

رئیس کمیته جستجوی نیروهای مسلح با اشاره به حضور مردم از اقوام  و مذاهب در مراسم تشییع شهدا خاطرنشان کرد: حضور برادران و خواهران اهل‌سنت و نشانه یک مطلب واحد است که شیعه و سنی در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و تمامیت ارضی ملی همراه، هم هدف و هم سنگر هستند.

وی با تأکید به اینکه وصیت شهدا حفظ حجاب و دفاع از ولایت‌فقیه است، یادآور شد: تشییع این شهدا یک پیام دارد و آن این است که ملت ایران در دفاع از ارزش‌های نظام با کسی شوخی ندارد.

باقرزاده با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر زنان کرد را در اوایل انقلاب با فجیع‌ترین شکل به شهادت رسانند تصریح کرد: در حال حاضر مدعیان حقوق بشر دچار فراموشی شده و مدعی حقوق زنان کرد ایران شده و شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند.

وی عنوان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی پر است از جنایات دمکرات و تروریست‌ها است و مردم‌فریب این جریانات و فتنه‌ها را نمی‌خورند چرا که مردم هوشیارند و فتنه‌ها پشت سر گذاشته‌اند.

رئیس کمیته جستجوی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهدا چراغ‌های هدایت هستند و به‌وسیله آنان همه فتنه‌ها منحل می‌شود گفت: شهیدان بر عهد و پیمان خود استوار ایستادند و هم اکنون شاهد و مشهود هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14499

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد