شما اینجا هستید

    آرشیو » مقاومت در برابر دشمن مهمترین پیام شهدا است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: مهم‌ترین پیام شهدای تازه تفحص شده این است که باید تا ظهور حضرت مهدی در برابر دشمنان مقاومت کنیم و از راه راست گمراه نشویم.

به گزارش پایگاه خبری درناسسی سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس که با حضور مردم ولایت‌مدار ارومیه و مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: شهدای تازه تفحص شده با بازگشتشان معنویت و ایمان را به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: خداوند بزرگ را شاکر هستیم در این ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام شهدای تازه تفحص شده وارد استان شده و با خود معنویت و عبودیت را در شهر حاکم کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: شهدا همان زمانی که به میدان ایثار و شهادت می‌رفتند و همچنین اکنون که بعد از سال‌ها به کشور بازگشتند، ایثار و شهادت را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی و مردمان این میهن به‌خاطر خون پاک شهدا ۴۴ سال است مقابل تمام دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی و مقاومت کرده‌ایم.

قریشی با بیان اینکه شهدا راه هدایت را به مردم نشان می‌دهند عنوان کرد: شهدای گمنام که بعد از چندین سال به‌تازگی تفحص شده‌اند با حضورشان یک پیام را به گوش همگان می‌رساند که باید تا ظهور حضرت مهدی مقاومت کنیم و از راه راست گمراه نشویم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14495

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد