شما اینجا هستید

    اجتماعی » مشکلی در تامین نان آذربایجان غربی وجود ندارد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان نانوایی‌های استان وجود ندارد و آرد موردنیاز به طور عادلانه در نانوایی‌های توزیع شده است.

امید زینالی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» با اشاره به حمله موشکی ایران و انتقام از رژیم کودکش صهیونیستی اظهار کرد: باتوجه‌به برخورد هیجانی مردم نسبت اتفاقات رخ‌داده هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان در استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه وجود ندارد.
وی ادامه داد: طبق روال عادی در استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه فعالیت نانوایی‌ها انجام می‌پذیرد و هیچ واحدی در استان و شهرستان تعطیل نخواهد بود.
زینالی یادآور شد: در حدود ۴۲۰۰ واحد نانوایی و فعال در استان آذربایجان غربی و بیش از یک هزار ۴۰۰ واحد نانوایی در شهرستان ارومیه فعال هستند و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان استان وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برخی از مناطق شهر باتوجه‌به تجمع جمعیتی نانوایی‌ها به‌صورت سه شیفت، دو شیفت بوده و سهمیه آرد هر نانوایی به طور معمول هفت کیسه آرد به طور روزانه است که نانوایان موظف به طبخ نان روزانه هستند.
زینالی یادآورشد: مردم اطمینان داشته باشند که هیچ مشکلی در تأمین آرد و نان وجود نداشته و برای مصرف روزانه خود اقدام به تأمین مقدار نان خود کنند.
وی تأکید کرد: اکیپ‌های نظارتی برای مدیریت مناسب در نانوایی و احتمال وجود صف‌ها در سطح شهرستان ارومیه تعبیه خواهد شد تا از بروز مشکل و تجمع جلوگیری شود.

زینالی تصریح کرد: فروش ارد در نانوایی‌ها تخلف بوده و با فرد خاطی برخورد جدی و قانونی انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در زمینه میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در جایگاه ششم کشور قرار دارد تصریح کرد: درجه کیفیت گندم تولیدی در استان در حد متوسط کشوری است.

خاطرنشان می‌شود سالانه بیش از ۶ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی تولید می‌شود و این استان ششمین استان تولیدکننده محصولات کشاورزی در کشو به شمار می‌رود و سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن سیب، ۸۱۰ هزار تن گندم و ۱۵۰ هزار تن انواع میوه‌های هسته‌دار در این استان تولید می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15960

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد