شما اینجا هستید

    آرشیو » محکومیت ۴ میلیاردی پزشک متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از جریمه چهار میلیارد ریالی پزشک متخلف خبر داد.

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» با اشاره به محکومیت پزشک متخلف توسط تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارومیه به پرونده پزشک متخلف برای دریافت وجه خارج از تعرفه‌های تعیین شده از بیمار به میزان ۴۰۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال به‌عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت چهار میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ اضاف دریافتی محکوم کرد.

نجف‌زاده ادامه داد: همچنین پزشک متخلف را به توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک مطب پزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

سازمان تعزیرات حکومتی نقش مهمی در برخورد با تخلفات پزشکی دارد. این سازمان مسئول اجرای حکم‌های قضایی و اعمال مجازات‌های قانونی به متخلفان است. برخی از اقدامات این سازمان برای پیشگیری و مقابله با تخلفات پزشکی عبارتند از: رصد فعالیت‌های غیرقانونی پزشکان متخلف و سابقه دار است و سازمان تعزیرات حکومتی به دنبال تشکیل پرونده‌ها و صدور رأی‌های متناسب با مصوبه‌های سران قوا است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16079

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد