شما اینجا هستید

    اقتصادی » محکومیت مشاور املاک متخلف ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی مشاور املاکی برای گرانفروشی در ارائه خدمات انجام معامله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» حسین نجف‌زاده گفت: پرونده گران‌فروشی واحد مشاور املاکی در ارائه خدمات انجام معامله به میزان ۲۳۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال به‌عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گران‌فروشی محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد مشاور املاکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش  کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16060

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد