شما اینجا هستید

    آرشیو » محکومیت متهمان در ارومیه به خرید جهیزیه برای مددجویان

رییس دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: رئیس دادگاهی در ارومیه متهمان پرونده را به خرید دو دستگاه تلویزیون و دو دستگاه یخچال برای مددجویان کمیته امداد محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv؛ ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، معصوم همتی رئیس شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری دو ارومیه در یک فقره پرونده، متهمان پرونده را به خریداری دو دستگاه یخچال و دو دستگاه تلویزیون تولید داخلی مجموعاً به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آسیب‌دیده از زلزله شهرستان خوی جایگزین دو سال حبس تعزیزی محکوم کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در یک پرونده دیگر معصوم همتی رئیس شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری دو ارومیه در راستای حمایت از بیماران صعب العلاج متهم پرونده را به انجام خدمات عمومی رایگان از طریق تامین بخشی از هزینه خرید یک دستگاه پرتو درمانی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان آذربایجان غربی(امید) به ارزش سیصدمیلیون ریال، جایگزین از شش ماه حبس تعزیری محکوم کردند.

عتباتی عنوان کرد: این محکومیت‌ها به عنوان مجازات جایگزین حبس تعزیری از دو سال و شش ماه حبس تعزیری به اتهام بی‌احتیاطی در امر رانندگی در شعبه ۱۱۷ کیفری دو ارومیه صادر شد که ایشان نیز با ابراز خرسندی از صدور این رای تمایل خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13318

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد