شما اینجا هستید

    آرشیو » محدودیت دریافت بنزین باعث بهینه‌سازی مصرف سوخت شده است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه گفت: سهميه‌بندی بنزين علاوه بر هدف‌مندی مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق بود که این طرح تاثیر بسزایی در مصرف سوخت بنزین داشته است.

احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگار اروم‌tv؛ با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در مصرف بنزین در هر نوبت سوخت‌گیری، اظهار کرد: این طرح به‌منظور بهینه مصرف بنزین در دستور کار قرارگرفته و علاوه بر آذربایجان‌غربی در کل کشور در حال اجرا است.

وی بیان کرد: دلیل اجرای این طرح نیز به دلیل کاهش تراز تولید بنزین در کشور بود که نخست در استان آذربایجان‌غربی به صورت پایلوت اجرا و پس از آن در کل کشور اجرایی شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه بیان کرد: سهمیه‌بندی بنزین علاوه بر هدف‌مندی مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق بود که این طرح تاثیر بسزایی در مصرف سوخت بنزین داشته است.

مجرد با بیان اینکه سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت خودروهای شخصی پابرجا است، گفت: هر کارت بنزین در روز می‌تواند ۳۰ لیتر سوخت‌گیری کند.

وی بیان کرد: همچنین این محدودیت باعث کاهش کارت‌های آزاد بنزین در جایگاه‌ها شده تا مردم از کارت‌های خود برای سوخت‌گیری استفاده کنند تا کارت های آزاد عاملی برای انحراف خارج از شبکه و قاچاق سوخت از استان نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12051

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد