شما اینجا هستید

    آرشیو » لزوم نیازسنجی رشته‌های دانشگاهی با بازار

سخنگوی دولت گفت: باید جذب دانشجو در رشته‌های مختلف متناسب با اشتغال اعلامی و نیاز بازار کار باشد.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، علی بهادری امروز دیدار با دانشجویان که در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه با حضور دانشجویان برگزار شد، با اشاره به تدوین آیین‌نامه‌ای برای جذب نخبگان از سوی دولت افزود: جذب پنج هزار نخبه با معرفی بنیاد ملی نخبگان در کنار سایر برنامه‌های عادی دولت، برای جذب جوانان است.

وی با بیان اینکه تورم کلی کشور بر قیمت کالاهای اساسی تاثیرگذار است، افزود: سیاست‌های دولت منجر شد تولید گندم ۶۰ درصد بیشتر شود و تولید عموم کالاهای اساسی نیز از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد رسیده و توسط دولت خریداری شد.

 

سحنگوی دولت در خصوص موضوع راه اندازی وزارت بازرگانی و انتقاداتی که از سوی دانشجویان به آن شد، گفت: در اولین دیدار دولت و مجلس نگاه ما این بود که نیازمند وزارت بازرگانی هستیم و چندین جلسه هم به موضوع پرداخته شد و در حال حاضر از سوی مجلس در دست بررسی است.

 

وی همچنین در خصوص عدم حضور مسوولان استانی در فضای دانشگاهی اظهار کرد: ما از این امر استقبال می‌کنیم ولی امروز علت عدم حضور استاندار آذربایجان‌غربی، همراهی معاون اجرایی رییس‌جمهور بود.

بهادری جهرمی بیان ‌کرد: گفتمان دولت سیزدهم روشن و جهت‌گیری آن بر محور عدالت است و در جهت حل مشکلات کشور برنامه‌ریزی دارد.

وی اظهار کرد: دانشجویان باید تمرکز خود را به مباحث اصلی و اهم معطوف کنند و درگیر مسایل حاشیه‌ای و فرعی نشوند. چرا که آینده‌ای بهتر در توجه به موضوعات مهم محقق می‌شود.

بهادری جهرمی هر جا دولت اشراف پیدا کند که اعمال نفوذ شده است، برخورد می‌کند و شما دانشجویان هم اگر مصداقی دیدید به دولت و مجلس گزارش دهید.

 

در این جلسه تعداد قابل توجهی از دانشجویان به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و بخش اعظمی از وقت سخنگوی دولت به دانشجویان برای بیان نقطه نظرات اختصاص یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13459

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد