شما اینجا هستید

    اقتصادی » لزوم تسریع در پروژه‌های راهداری تا پایان سال

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با حضور در حوزه راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر تسریع در اجرا پروژه‌هایی راهداری تأکید کرد.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی روند انجام پروژه‌هایی فعال و در حال استعلام حوزه راهداری، نسبت به افزایش سرعت انجام این پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: میزان اعتبارات اختصاصی حوزه راهداری در سطح استان نسبت به سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته پیگیری‌های لازم برای جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات با تعریف و آغاز پروژه‌های جدید انجام‌گرفته است.

دست‌نشان ضمن تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها گفت: ۳۲ پروژه در حوزه ایمنی، ۹۵ پروژه در حوزه‌های روستائی، ۱۲۱ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها و ۵۹ پروژه در حوزه نگهداری ابنیه فنی اجرا یا در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی این اداره کل در حوزه راهداری پرداخت به‌موقع مطالبات پیمانکاران این اداره کل است تا بتوانیم سرعت اجرا پروژه‌ها را افزایش دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به فرسودگی ابنیه فنی و با تلاش راهداران استان در سال جاری ۲۲ پروژه ابنیه فنی استان نیز آماده افتتاح و بهره برداری شده که به تفکیک شامل ۱۷ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی است.

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت حذف نقط حادثه خیز استان، در ایام دهه فجر پروژه حذف ۵ نقطه حادثه خیز استان و ۶ پروژه دیگر نیز در راستای ایمن‌سازی راه‌ها و حریم افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: همچنین ۳۷ پروژه در حوزه بهسازی راه‌های روستائی نیز در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان و به طول ۱۱۱ کیلومتر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد و همچنین کلنگ‌زنی ۲ طرح اداره فنی و نظارت و افتتاح دو طرح مرکز مدیریت راه‌ها به‌منظور افزایش سطح دسترسی به جاده‌ها و هوشمندسازی سیستم‌های حمل‌ونقل جاده‌ای انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15533

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد