شما اینجا هستید

    آرشیو » لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری کنگره ۱۲هزارشهید آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری درناسسی؛ محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان‌غربی که عصر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد اظهارداشت: برگزاری کنگره ۱۲ هزارشهید آذربایجان‌غربی فرصتی بسیار استثنایی برای استان است که فعالیت‌های کمیته‌ها در خصوص فضای فرهنگی استان با برنامه‌های تهیه شده طی ابلاغ احکام آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هستیم یکی از فاخرترین و بهترین کنگره‌های برگزار شده در سطح کشوری را در آذربایجان‌غربی رقم بزنیم.

معتمدیان با اشاره به ویژگی‌های استان‌آذربایجان‌غربی یادآور شد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آذربایجان‌غربی جزو معدود استان‌های به شمار می‌رود که بحث فتنه‌های قومیتی و مذهبی و فتنه‌های دشمنان قبل از جنگ تحمیلی زیاد بوده و نبرد علیه دشمنان در استان طی سال‌های قبل از جنگ نیز آغاز شده بود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی این استان ۱۲ هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است گفت: در استان بیش از ۲۴ هزار شهید مهاجر در جهت صیانت از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم نظام کرده و تا به امروز باب شهادت در این مناطق باز است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گروهک‌های ضدانقلاب در مرزها نیروهای امنیتی همچنان در حال نبرد و مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب هستند.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: لازم و ضروری است برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان به کار گرفته و با زمان محدود اقدامات مؤثری انجام شود.

استاندار آذربایجان‌غربی عنوان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری این کنگره لازم است مدیریت مناسبی در خصوص برگزاری شورای سیاست‌گذاری کنگره در شهرستان‌ها جلساتی برگزار و این اقدامات در شهرستان‌های استان نیز ترویج شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه این اقدامات باقوت و انگیزه مضاعف در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار باید انجام شود گفت: برای برگزاری هرچه بهتر کنگره لازم است جلسه شورای سیاست‌گذاری هر سه ماه یکبار برگزار شده و نقاط ضعف و قوت گزارش داده شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان فاخری در استان قبل و بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی ایثارگری کرده و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند عنوان کرد: برای زنده نگهداشتن رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان مستندسازی‌ها باید تقویت شود و از تاریخ شفاهی برای تدوین این مستندات استفاده و در اولویت امر قرار گیرد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های دیگر مهم انتشار کتاب است که به‌عنوان گنجینه برای آیندگان در نظر گرفته و رشادت‌ها ایثارگری‌ها و کارهای فاخر رزمندگان برای آیندگان مورداستفاده قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید باغ‌موزه دفاع مقدس تکمیل و هیچ یادمانی نیمه‌کاره در استان باقی نماند و برگزاری مسابقات ورزشی در دستور کار کمیته‌ها فعال شوند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است طبق بیانات مقام معظم رهبری و با استفاده از ظرفیت‌های استانی ابتکاری جدید و نو در این کنگره عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14823

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد