شما اینجا هستید

    آرشیو » قیمت نان در ارومیه افزایش نیافته است/برخوردی جدی با متخلفان

رییس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال ۱۴۰۰ است و هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

الله‌وردی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌tv، در خصوص تخلفات برخی از نانوایان مبنی بر اعمال قیمت‌های سلیقه‌ای فروش نان در ارومیه اظهار کرد: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال ۱۴۰۰ است و هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذی‌ربط افزود: هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعاً با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه عنوان کرد: گستره نظارت‌ها نباید مختص به روزهای خاصی باشد چراکه این موضوع باعث تعطیلی، کم فروشی و سواستفاده متخلفین به ویژه در ایام تعطیل می‌شود و باید با متخلفان برخورد جوی داشته باشند.

وی تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، اتاق اصناف و حتی اتحادیه نانوایان نمی‌توانند در خصوص افزایش نرخ انواع نان تصمیم‌گیری کنند و نرخ جدید این قوت غالب در کارگروه آرد و نان کشور توسط اعضای آن تصمیم‌گیری می‌شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه در شهرستان ارومیه یک هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی وجود دارد، افزود: در جهت جلوگیری از گران‌فروشی، لیستی از نرخ‌های مصوب نان در اختیار تمامی واحدهای فروش (اعم از نان‌روغنی، نان لواش، سنگک و بربری) قرار گرفته شده است که باید این لیست توسط نانوایان در جهت دید مشتریان نصب شود.

وی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افزایش قیمت نان به صورت خودسرانه با سامانه ۱۲۴ در ارتباط هستند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13277

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد