شما اینجا هستید

    آرشیو » قیمت مرغ در آذربایجان‌غربی زیرنرخ مصوب است/ هر کیلو ۵۹ هزار تومان

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 240 تن گوشت مرغ در سطح کشتارگاه‌های استان تولید و روانه بازارهای استان می‌شود، گفت: قیمت مصوب گوشت مرغ در بازار 63 هزار تومان است اما در استان ما قیمت گوشت مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب است.

رحیمی در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری ارومtv، در خصوص آخرین وضعیت بازار گوشت و مرغ در استان اظهار کرد: بازار گوشت و مرغ استان تحت نظارت و کنترل است و در حال حاضر هیچ کمبودی در تامین این دو محصول مورد نیاز مردم نداریم.

وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ۲۴۰ تن گوشت مرغ در سطح کشتارگاه‌های استان تولید و روانه بازارهای استان می‌شود، افزود: قیمت مصوب گوشت مرغ در بازار ۶۳ هزار تومان است اما در استان ما قیمت گوشت مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی بیان کرد: براساس بازرسی‌هایی که به صورت مداوم از زنجیره تولید تا عرضه گوشت قرمز و مرغ کشتار روز در استان انجام می‌شود، خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین و توزیع گوشت و مرغ در استان وجود ندارد.

وی گفت: در حال حاضر گوشت و مرغ به وفور در بازار استان یافت می‌شود و قیمت این دو محصول نیز تعادلی است و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

رحیمی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط  ۳۸ تن گوشت قرمز در سطح استان کشتار و روانه بازار می‌شود، عنوان کرد: در بحث تامین گوشت قرمز در بازار با توجه به سرانه مصرف مردم در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و تولید و عرضه این محصول در بازار به اندازه کافی است.

وی افزود: ماه گذشته جهت تنظیم بازار گوشت قرمز در استان حدود ۶۱۰ تن گوشت منجمد گوسفندی  توزیع شد که ۴۱۰ تن از گوشت قرمز توزیع شده گوشت گوساله و ۲۰۵ تن نیز گوشت گوسفندی بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12204

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد