شما اینجا هستید

    آرشیو » قلع و قمع و بریدن ۲۰۰ اصله درخت در آستانه روز درختکاری در روستای خوشاکو+عکس

tv، درحالیکه رهبر معظم انقلاب با اهمیت به موضوع درختکاری، هر ساله در روز درختکاری شخصا اقدام به کاشت نهال می‌کنند اما متاسفانه در آستانه روز درختکاری، حدود ۲۰۰ اصله درخت سه ساله میوه سیب توسط افراد مغرض به صورت شبانه در مزارع کشاورزی روستای خوشاکو از توابع بخش سیلوانای ارومیه بریده شد.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، درحالیکه رهبر معظم انقلاب با اهمیت به موضوع درختکاری، هر ساله در روز درختکاری شخصا اقدام به کاشت نهال می‌کنند. اما متاسفانه در هفته درختکاری، حدود ۲۰۰ اصله درخت سه ساله میوه سیب توسط افراد مغرض به صورت شبانه در مزارع کشاورزی روستای خوشاکو از توابع بخش سیلوانای ارومیه بریده شد.

چنین اقدامات و حرکات ناسنجیده و به دور از شأن انسانیت از قبیل آتش زدن انبار علوفه دامداران و بریدن درختان کشاورزان توسط افراد مغرض و خدانشناس چند سالی است گریبان‌گیر مردم منطقه ترگور ارومیه بوده که فضا و نام ناامنی را از این منطقه برای افکار عمومی ساخته است.

از مقامات قضایی و امنیتی انتظار می‌رود با بررسی ابعاد موضوع، افراد مرتکب به چنین اقدامات ناروایی را شناسایی و مجازات کرده تا بیش از این شاهد رنجش اذهان عمومی و به هدر رفتن زحمات چندین ساله کشاورزان و دامداران نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12283

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد