شما اینجا هستید

    اجتماعی » قطع انشعاب آب به علت عدم پرداخت آب‌‌ها

سرپرست امور آب و فاضلاب ارومیه از علت قطع انشعاب آب سرویس‌های بهداشتی واقع در خیابان دفاع مقدس خبر داد و گفت: این سرویس‌ها تحت مدیریت بخش خصوصی هستند و متصدیان آنها از پرداخت آب‌بها امتناع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « درناسسی » محمد اشرفی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در گفتگو با خبرنگار درناسسی از علت قطع انشعاب آب سرویس‌های بهداشتی واقع در خیابان دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این سرویس‌ها تحت مدیریت بخش خصوصی هستند و متصدیان آنها از پرداخت آب‌بها امتناع می‌کنند.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه گفت: سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح شهر از جمله سرویس‌های بهداشتی پارک سبحان در تملک شهرداری بوده و مدیریت آنها به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود: آب مورد استفاده در این سرویس‌ها با نصب کنتور، سنجش مصرف و صدور قبض مصرف ارائه می‌شود اما متصدیان این امر از پرداخت وجوه مربوط به آب بهای مصرفی خودداری می‌کنند.

اشرفی گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بنا به وظیفه ذاتی خود و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و عامه مردم و دریافت آب بهای مصرفی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و مشترکین و تامین آب شرب مورد نیاز آنها، اقدام به قطع انشعاب آب موجود در این پارک کرده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم مساعدت‌های فراوان و اخطارهای صادره شرکت آب و فاضلاب تا کنون موفق به اخذ آب‌بها از این محل نشده و به ناچار در راستای کنترل بحران کمبود آب و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عمل می‌کنند.

اشرفی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب آمادگی دارد در صورت احقاق حقوق و پرداخت آب‌بهای مصرفی، انشعابات مربوط به شهرداری از جمله سرویس‌های بهداشتی موجود در پارک سبحان را مجدداً برقرار کند.

وی همچنین از اقدام خودسرانه برخی افراد در باز کردن انشعابات آب در برخی موارد خبر داد و گفت: این اقدامات غیرقانونی و مخل به حقوق شهروندان است و شرکت آب و فاضلاب با اتخاذ اقدامات لازم، جلوی این تخلفات را خواهد گرفت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15268

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد