شما اینجا هستید

    آرشیو » فلسطین در این دنیای وسیع مظلوم‌ترین ملت است

مفتی امام شافعی در آذربایجان غربی گفت: بی‌تردید فلسطین در این دنیای وسیع، مظلوم‌ترین ملت است که هم سرزمینشان را از دست داده‌اند و همچنین همه روزه عزیزانشان به قتل می‌رسد و بنابراین باید برای دفاع و حمایت از مردم مسلمان فلسطین وارد صحنه شد.

ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv، با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) اظهار داشت: بی‌شک نامگذاری روز جهانی قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی بسیار پراهمیت بود چون وحدت و همدلی را در جهان اسلام و در میان شیعه و سنی به وجود آورد که همه باهم متفق بوده و اینکه فلسطینیان مظلوم هستند و باید به نفع آنان وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اینکه حضور علما و اندیشمندان در صحنه در روز جهانی قدس بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: مردم دنباله‌رو و پیرو علما هستند و زمانی که ببینید علما و اندیشمندان در صف نخست میدان، علیه صهیونیست‌های غاصب هستند آنان نیز همین راه را پیش می‌گیرند.

مفتی امام شافعی در آذربایجان غربی گفت: بی‌تردید شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تأثیر بسیاری دارد و سبب تقویت روحیه مردم مظلوم فلسطین در راه مبارزه علیه استکبار شده و از سوی دیگر سبب ایجاد ترس و واهمه در دل صهیونیست‌ها می‌شود که بدانند دنیای اسلام علیه آنها است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اکثریت اهل‌سنت باید در روز جهانی قدس وارد میدان شوند بیان کرد: همچنین آنها باید همزمان با مسلمانان شیعه، غاصب بودن رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند و صدای اعتراض خود را مبنی بر غصب و ظلم علیه فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

ماموستا محمودی گفت: اگر علما با یکدیگر متحد باشند و در این راه گام بردارند مردم نیز متحد خواهند شد و اتحاد و وحدت علما بسیار تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: بی‌تردید فلسطین در این دنیای وسیع، مظلوم‌ترین ملت است که هم سرزمینشان را از دست داده‌اند و همچنین همه روزه عزیزانشان به قتل می‌رسد و زمین انها غصب شده و از خانه و کاشانه خود بیرون رانده می‌شوند و بنابراین باید برای دفاع و حمایت از مردم مسلمان فلسطین وارد صحنه شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12962

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد