شما اینجا هستید

    آرشیو » فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب ۶۳۰ هزارریال تخلف است  

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت : فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب دولتی ۶۳۰ هزار ریال تخلف است و با سودجویان در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.  

نادر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv، اظهار کرد : قیمت مرغ گرم هر کیلوگرم ۶۳۰ هزار ریال، مرغ منجمد ۴۳۰ هزار ریال برای مصرف کننده است و با گرانفروشان در این زمینه برخورد جدی می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: توزیع روزانه و منظم مرغ گرم و منجمد در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در سطح بازار استان ادامه دارد و در صورت افزایش تقاضا آمادگی عرضه بیشتر هم وجود دارد.

وی درباره افرادی که مرغ‌های منجمد را یخ‌زدایی کرده و به قیمت بالاتر عرضه می‌کنند، اظهار کرد: در صورت مشاهده این افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل و تحویل تعزیرات حکومتی می‌شوند.

رحیمی با بیان اینکه این استان از قطب‌های تولید مرغ گوشتی است، تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی در زمینه تامین و عرضه گوشت مرغ نخواهیم داشت چرا که جوجه‌ریزی در ماه‌های گذشته مطلوب بوده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد .

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: گشت‌های نظارتی در استان بر روند عرضه و تقاضا در بازار نظارت مستمر داشته و با گرانفروشان و کم‌فروشان برخورد می‌کنند.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم هر‌گونه تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12611

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد