شما اینجا هستید

    آرشیو » عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات تاریخی در هشت سال دفاع مقدس بود 

بهروز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگ ما در هشت سال دفاع مقدس شرکت در دو عملیات بزرگ و تاریخی بیت‌المقدس و فتح‌المبین بوده است. وی ادامه داد: باتوجه‌به فرمان تاریخی امام (ره) جز اولین گروه‌های بودیم که عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدیم. حسینی با اشاره به […]

بهروز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگ ما در هشت سال دفاع مقدس شرکت در دو عملیات بزرگ و تاریخی بیت‌المقدس و فتح‌المبین بوده است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به فرمان تاریخی امام (ره) جز اولین گروه‌های بودیم که عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدیم.

حسینی با اشاره به حضور در عملیات بیت‌المقدس عنوان کرد: شرکت در عملیات تاریخی و بزرگ فتح‌المبین و بیت‌المقدس نقطه عطفی در زندگی‌ام بوده است و به همین خاطر همیشه خداوند خود را از این بابت شاکر هستم.

 

به گزارش ارومtv، عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات نیروهای مسلح ایران در خلال جنگ ایران و عراق بود. نیروهای ایرانی با توان ۱۳۰ هزار سرباز در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در محور اهواز، خرمشهر و دشت آزادگان، به فرماندهی علی صیاد شیرازی، باهدف آزادسازی خرمشهر این عملیات را آغاز کردند که ۳ هفته به طول انجامید که در نهایت منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13524

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد