شما اینجا هستید

    آرشیو » طرح گازرسانی به پنج روستای اشنویه به بهره‌برداری رسید

استاندار آذربایجان‌غربی از بهره‌برداری طرح گازرسانی به پنج روستای اشنویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اروم tv، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه گازرسانی به روستاها اظهارداشت: تا پایان امسال، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار و این منطقه به اصطلاح سبز خواهد شد.

وی در آیین افتتاح گازرسانی به پنج روستای بخش مرکزی اشنویه در جمع مردم روستای اسلاملو افزود: گاز از نعمت‌های ارزشمندی است که به برکت جمهوری اسلامی مردم اقصی نقاط کشور از آن برخوردارند و در اشنویه این برخورداری به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار است و در همین راستا توسعه خدمات رسانی به روستاییان در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

معتمدیان ادامه داد: یکی از مطالبات جدی در این منطقه آب آشامیدنی است که تلاش می‌کنیم روستاها و مناطقی که برخوردار نیستند، در حداقل زمان از نعمت آب شرب سالم برخوردار شوند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: تا پایان این دولت، علاوه بر برنامه‌های گذشته ۶۰۰ روستا هم در استان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

معتمدیان گفت: اشنویه از شهرستان‌های برخوردار در برخی شاخص‌ها از جمله راه روستایی و برق رسانی است که امیدواریم این برخورداری به بخش‌های دیگر هم تسری یابد.

وی یادآور شد: البته عقب افتادگی هم داریم و رفع آنها از اولویت‌هاست که ایجاد فضای آموزشی از جمله آنها بوده و برای این امر برنامه ریزی کرده‌ایم. پیگپیگیری‌هایتاکید کرد: با پیگیری های انجامپروپروژه‌هاع در روند اجرای پروژه ها، برخی طرح‌های شهرستان شامل سد چپرآباد و بیمارستان اشنویه هم در ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13537

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد