شما اینجا هستید

    آرشیو » طرح سهیم در منطقه وکیل آباد ارومیه اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اجرای طرح سهیم (سمن همیار محرومان) در منطقه وکیل‌آباد ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اروم tv، محمد‌امین ولی ‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv، از اجرای طرح سهیم (سمن همیار محرومان) در منطقه وکیل‌آباد خبر داد و اظهار داشت: این طرح در منطقه حاجی پیرلوی ارومیه طی روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه امسال در مرکز خدمات جامع سلامت وکیل‌آباد اجرا می‌شود .

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح عنوان کرد: تمام اقدامات و خدمات ارائه شده در طرح سهیم به‌صورت رایگان خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌ غربی یادآور شد: خدمات ارائه شده در طرح خدمات پزشکی عمومی و تخصصی زنان، قلب و عروق، داخلی، کودکان و گوارش، روان‌شناس و نیز خدمات دندانپزشکی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده دیگر در این طرح خاطرنشان کرد: انجام تست غربالگری HIV، انجام BMI و تست قند خون، صدور کارت اهدای عضو، عضوپذیری از مددجویان جهت‌پذیرش دائمی در سازمان‌های مردم‌نهاد عرصه سلامت، برگزاری کارگاه‌های بهداشت و سلامت زنان، پیشگیری از دیابت، پیشگیری از دخانیات، هنر زندگی شاد از دیگر برنامه‌های این طرح است.

ولی زاد با اشاره به مشارکت سازمان‌ها و نهاد در طرح سهیم عنوان کرد: طرح سهیم (سمن هم یار محرومان) به همت مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ارومیه و مشارکت استانداری، فرمانداری ارومیه، ۱۵ سازمان مردم‌نهاد عرصه سلامت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین جمعی از اهالی منطقه انجام می‌شود.

ولی زاد با اشاره به اینکه اجرای چنین برنامه‌های در راستای محرومیت‌زدایی است گفت: این برنامه هر دو ماه یکبار در مناطق حاشیه شهر و روستاهای محروم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14166

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد