شما اینجا هستید

    آرشیو » ضرورت پاک‌سازی ورودی‌های شهر ارومیه از ضایعات‌فروشان توسط مدیریت شهری

امام جمعه ارومیه گفت: وجود ضایعات‌فروشان در ورودی‌های شهر ارومیه، چهره شهر را زشت کرده است از مسئولین مدیریت شهری و اجرایی شهر انتظار می‌رود این ضایعات‌فروشان را سریعا ساماندهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه ما در مقابل توطئه‌های دشمنان، ایستادگی با تمام توان و مبارزه با آنها است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به ضرورت عبرت گرفتن از گذشته اظهار کرد: یکی از جریان‌هایی که باید از آن درس عبرت گرفت، شکست مسلمانان در اندلس است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان اندلس دشمن با تهاجم فرهنگی آرام آرام بر مسلمانان تسلط یافت و موجب شکست آنها شد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به موضوع ضایعات‌فروشان در ورودی‌های شهر ارومیه افزود: وجود این صنف در ورودی‌های شهر ارومیه، چهره شهر را زشت کرده است از مسئولین مدیریت شهری و اجرایی شهر انتظار می‌رود این ضایعات‌فروشان را سریعا ساماندهی کنند تا علاوه بر ساماندهی ورودی شهر جلوی مشکلات بهداشتی و اجتماعی نیز گرفته شود.

وی ضمن قدردانی از مدیریت شهری در ساماندهی و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر ارومیه تصریح کرد: متاسفانه همچنان سایر مشکلات شهری و برخی نابسامانی‌ها در شهر ارومیه، مردم را با مستاصل کرده که ضرورت دارد رسیدگی و مرتفع شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13471

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد